poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Moje spojrzenie na...Gold star 2026 - gala rozdania nagród.

11/09/2026

Właśnie rozpoczyna się gala rozdania nagród aktorskich ,,Gold star 2026''. Impreza zapowiada się świetnie. Gwiazdy przyjeżdżają długimi i pięknymi limuzynami. Pierwsza przyjechała Kate Jon. Miała bardzo wysokie obcasy i to one skupiły uwagę reporterów.


Buty D&K. 

Wszyscy byli na czerwony dywan wchodziły kolejne gwiazdy. Zobaczyłam Joe'go Parina'a. Pchałam się, ale się udało dobiegłam do niego i zapytałam.
Kiya; Dzień Dobry. Jestem Kiya. Mogę zadac panu kilka pytań?
Joe Parin; Pani jest nie poważna!  Jestem zajęty! Znajdujemy się na gali Gold Star w Nowym Jorku, a pani chce od tak zadać mi kilka pytań! Prosze się zastanowić następnym razem! Tak nie wypada! 
Kiya; Ale...
Joe Parin; Żadnych ale! Możemy się umówić na wywiad, ale teraz nie mam czasu. Fani czekają! Dowidzenia pani!
Kiya; Dowidzenia!

Teraz widze komu udeżyła "woda sodowa ". Jak można byc tak rozpuszczonym, ale i tak nie mogę się doczekać najnowszej produkcji pana Parina pt; ,,Losted kiss''. 

Dobra...Siedzę na widowni koło amerykańskich reporterów. Bliżej sceny siedzą wielkie gwiazdy! Na środek wychodzą Penelope Cruz i Johny Depp, stary gwiazdy m.n. Hitu ,,Piraci z Karaibów''.  Poprowadzą rozdanie nagród i wręczą wszystkim statuaetki ,,Gold star 2026''.

Penelope; Witam wszystkich na tegorocznej gali Gold Star 2026! Jest to nietypowa gala, każdy zaproszony czyli 15 najlepszych amerykańskich aktorów i aktorek. Będzie musiało zagrać rolę na żywo! 
Pierwszy zadanie dostał Martin Fort. Musiał zagrać scenę z romeo i Juli z wybraną aktorka z widowni.
Byli świetni! O już wszyscy wystąpili.
Wygrał Joe Parin! Miał zrobić KOnika ponny!

Czyli Joe Parin To złota gwiazda 2026 roku.....


1 komentarz:

  1. ` , Masz wyobraźnie ; DD
    Hah , mega blog ; DD
    - Zapraszam na stonedxd.bloog.pl -

    OdpowiedzUsuń