wtorek, 16 sierpnia 2011

LADY GAGA.! 20 lat trzyma się na listach przebojów.

Wokalistka w marcu skończy 41 lat. Jej aktywność działa od 2006 roku. Za swoich czasów pobiła samą królową Madonnę. Bardzo kontrowersyjna piosenkarka. Potrafi założyć nawet sukienkę z mięsa! Niczego się nie boi. Kocha fanów. I szuka zastępcy....



KIYA; Witam, to naprawdę wielki zaszczyt witać panią w programie.
LADY GAGA; Dzień dobry. Dziękuję za zaprosznie. Może zaczne od złożenia życzeń mojej córce Candy,                                 która kończy dzisiaj 9 lat.
KIYA; To ja też składam najserdeczniejsze życzenia. ;D 40 a nawet 41 lat minęło. Co pani na to? Nie czujesz starości. 
LADY GAGA; Może ujmę to tak. Nie czuję się staro, ale nie czuję się jak 20-sto latka. Już nie mogłabym byc tak kontrowersyjna jak np. w 2010. Raczej nie chodzi o to, że straciłam formę, bo nadal czuje sie świetnie. Tylko poprostu to już nie jest to samo. 
KIYA; Hmmm... 20-sto latka, 20-20-20. W tym roku jest święto 20 lat na listach przebojów! To niesomowite! Myślałaś o 30, 40...
LADY GAGA; 20 lat. Ja jestem z siebie dumna, robie to co chce i na nikogo nie zwracam uwagi. Może utrzymam sie na listach do 50 potem...pewnie będę miała energie, ale kto będzie chciał słuchać emerytki. Chciałabym znaleźć zastępczynię, która będzię tak kontrowersyjna jak ja. Tak jak Madonna miała mnie tak ja chciałabym też kogoś takiego mieć.
KIYA: No młode dziewczyny. Szykujcie się, bo panna GAGA szuka zastępcy! Może to wy będziecie. Więc ja trzymam kciuki i bardzo dziekuję za udzielenie wywiadu. ;D
LADY GAGA; Również dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz